REGULAMIN WYDARZENIA: “HACKATHON TESTERSKI Girls Who Test” 26.08.2017
1. ZASADY OGÓLNE
- Hackathon testerski (dalej zwany jako Hackathon) organizowany jest przez grupę Girls Who Test oraz przez JavaGirl (dalej zwanym Organizatorem).
- Hackathon odbędzie się 26 sierpnia 2017r. w Warszawie, w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
- Hackathon zostanie przeprowadzony w kategorii drużynowej.
- Organizator powoła Komisję Sędziowską – osoby profesjonalnie zajmujące się testowaniem oprogramowania, która będzie czuwać nad przebiegiem Hackathonu, oceniać zgłoszenia defektów oraz wyłoni zwycięzców.
- Dokument zawierający Zasady Punktacji zostanie przekazany uczestnikom w terminie 7 dni przed rozpoczęciem Hackathonu na adres e-mail podany w trakcie kwalifikacji.
- Celem Hackathonu jest zaangażowanie lokalnych meet-upów oraz sprawdzenie swoich umiejętności przez osoby zakwalifikowane.
- W Hackathonie mogą uczestniczyć wszyscy bez względu na doświadczenie w dziedzinie testowania oprogramowania, którzy pozytywnie przejdą proces kwalifikacji i zostaną wybrani.
- W Hackathonie nie mogą uczestniczyć osoby bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie i organizację wydarzenia.
- Aplikacje testowane oraz ich dokumentacja będące przedmiotem Hackathonu będą przygotowane w języku polskim.
- Informacje związane z organizacją Hackathonu będą znajdować się w wydarzeniu utworzonym przez grupę Girls Who Test na Facebooku.
- Organizator nie zapewnia uczestnikom transportu i noclegu.
- Organizator zapewnia catering obejmujący posiłek obiadowy w formie pizzy.
2. DRUŻYNA
- Drużyna może składać się maksymalnie z 3 członków.
1.1. Każda drużyna będzie poddana takiej samej ocenie, niezależnie od liczby członków.
- Każda drużyna musi wyłonić Kapitana.
- Kapitan odpowiada za komunikację z Komisją Sędziowską oraz kwestie organizacyjne.
- Każda drużyna musi posiadać unikatową nazwę.
- W przypadku braku unikatowości nazwy drużyny Organizator poinformuje o konieczności zmiany i zaproponuje inną.
- Każdy z członków drużyn zapewnia sobie we własnym zakresie komputer. Dopuszczalna ilość komputerów na jedną drużynę to 2 sztuki. Preferowany system Windows z przeglądarką Chrome.
- W przypadku braku komputera w momencie rozpoczęcia Hackathonu drużyna Organizator nie zapewnia sprzętu.
- Drużyna może posiadać maksymalnie 2 komputery.
- Zabronione jest korzystanie w trakcie Hackathonu z urządzeń mobilnych tj. tablet, smartfon.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za kradzież czy uszkodzenie sprzętu, jaki zawodnicy przynoszą na zawody.
3. KWALIFIKACJE
- Warunkiem uczestnictwa w Hackathonie jest pozytywnie przejście procesu kwalifikacji.
- W trakcie kwalifikacji zostanie wyłonionych 10 drużyn, które wezmą udział w Hackathonie.
- Formularz kwalifikacji dostępny będzie w terminie od 7 – 21 lipca 2017 roku (do godziny 23:59) na stronie internetowej www.girlswhotest.pl.
- Po zamknięciu kwalifikacji nie będzie możliwości zgłoszenia uczestnictwa w Hackathonie.
- Wynik kwalifikacji zostanie wysłany na adres e-mail podany w trakcie kwalifikacji w dniu 31 lipca 2017 roku.
- W przypadku wyczerpania miejsc Organizator przygotuje listę rezerwową drużyn.
- W przypadku rezygnacji wyłonionych drużyn w trakcie kwalifikacji, z przyczyn niezależnych od Organizatora, zostaną wyłonione drużyny z listy rezerwowej.
- Drużyny zakwalifikowane z listy rezerwowej zostaną niezwłocznie poinformowane za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres podany w trakcie kwalifikacji.
4. PRZEBIEG HACKATHONU
- Harmonogram zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas kwalifikacji w terminie 7 dni przed rozpoczęciem Hackathonu.
- Warunkiem uczestnictwa w Hackathonie jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem podczas rejestracji.
- Przed rozpoczęciem rywalizacji każda drużyna zostanie poinformowana o kryteriach oceny w trakcie rundy testów.
- Hackathon składa się z dwóch rund testów.
- W każdej rundzie inna aplikacja będzie przedmiotem rywalizacji w testowaniu
- Bezpośrednio przed rozpoczęciem rundy testów drużynom zostanie udostępniona w jednym momencie aplikacja do testów.
- Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie sumy punktów z rund.
- Informacja za pomocą jakiego narzędzia, zostaną zgłaszane defekty zostanie przekazany drużynom w wytycznych przesłanych przez Organizatora na adres e-mail podany w trakcie kwalifikacji.
- Podczas rundy jest możliwa jedynie komunikacja pomiędzy członkami drużyn, tak aby nie przeszkadzać innym.
- W trakcie Hackathonu możliwe jest komunikowanie się pomiędzy członkami drużyny z wykorzystaniem komunikatora wskazanego przez Organizatora w wytycznych przesłanych na adres e-mail podany w trakcie kwalifikacji.
- Kapitan drużyny, w trakcie rundy testów, może komunikować się poza członkami swojej drużyny tylko z Komisją Sędziowską.
- W przypadku niezastosowania się do powyższych reguł drużyna może zostać zdyskwalifikowana.
- Drużyna, która korzysta w trakcie rundy testów z zewnętrznych pendrivów, urządzeń mobilnych oraz innych komunikatorów, niż wskazany przez Organizatora, może zostać zdyskwalifikowana.
- Oceny defektów i raportów arbitralnie dokona Komisja Sędziowska zgodnie z Zasadami Punktacji.
- Wyniki zostaną podane po zakończeniu Hackathonu zgodnie z Harmonogramem.
15.1. W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności Komisja Sędziowska zastrzega sobie prawo do przesunięcia tego terminu.
15.2. Termin podania wyników Hackathonu nie będzie jednak dłuższy niż 7 dni od zakończenia Hackathonu.
- Wytyczne dotyczące Hackathonu zostaną przesłane na adres e-mail podany w formularzu kwalifikacyjnym w terminie 7 dni przed rozpoczęciem Hackathonu.
4. NAGRODY
- Wszyscy uczestnicy Wydarzenia otrzymają dyplomy uczestnictwa.
- Pierwsze 3 miejsca zostaną opublikowane na stronie www.girlswhotest.pl w terminie 7 dni od zakończenia Hackathonu.
- Nagrody konkursowe będą przyznawane za trzy pierwsze miejsca.
- Uczestnik potwierdzi odbiór nagrody własnoręcznym podpisem na protokole odbioru nagrody.
- Zdobywca nagrody w Hackathonie nie może żądać wymiany nagrody na jej równowartość pieniężną ani na nagrodę innego rodzaju.
- Jeśli zwycięzca Hackathonu nie odbierze nagrody w dniu ogłoszenia wyników prawo do nagrody przechodzi na rzecz Organizatora.
5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe wprowadzone przez zgłaszającego w formularzu kwalifikacyjnym będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity DZ.U. nr 101 poz.926 z 2002r. z późniejszymi zmianami).
- Organizator przetwarza dane osobowe podane w formularzu kwalifikacyjnym, które są niezbędne do nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego.
- Dokonanie Rejestracji w Hackathonie jest równocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych w celach administracyjnych i statystycznych.
- Dokonanie Rejestracji w Hackathonie jest równocześnie wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika, imienia i nazwiska oraz nazwy drużyny w ramach działań informacyjnych i reklamowych prowadzonych przez Organizatora i podmioty z nim związane.
- Udostępnianie danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu prawidłowej rejestracji. Zgłaszającemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, a także do żądania ich usunięcia.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Uczestnicy nieprzestrzegający Regulaminu mogą zostać zdyskwalifikowani.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub jakiekolwiek przeszkody w komunikacji z uczestnikami Hackathonu wynikające z przyczyn od niego niezależnych.
- Regulamin obowiązuje od dnia 07 lipca 2017r. do czasu opublikowania nowego Regulaminu.
- Poprzez akceptację Regulaminu uczestnik Hackathonu oświadcza, że wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu są jasne, zrozumiałe i akceptuje je bez zastrzeżeń.
- Osoba zgłaszająca inne osoby do uczestnictwa oświadcza, że wszystkie zgłaszane przez nią osoby zapoznały się i akceptują postanowienia niniejszego Regulaminu oraz wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami formularza kwalifikacyjnego.